نخوانده بفهم

خشم شب

 

 

دستانم شاید

اما

دلم نمی رود به نوشتن

این کلمات به هم دوخته شده کجا

احساسات من کجا

این بار نخوانده
بفهم مرا

 

 

سال ها می گذرد

و من از پنجره بيداری

کوچه ياد تو را می نگرم

می پويم

و چنان آرامم

که کسی فکر نکرد

زير خاکستر آرامش من

چه هياهويی هست

عاشقی هم دردیست

و من از لحظه ديدار تو می دانستم

که به اين درد

شبی

خواهم مرد ...


نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت17:12---15 مرداد 1392
تُو قلبمي
تُو خونمي
تُو وجودمي
رفتم دكتر...
ميگن انگل داري:-) )


ღشمیم عشقღ
ساعت1:02---13 مرداد 1392
شماکه منو لینک نکردین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 مرداد 1392ساعت 22:39 توسط رضا|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR